A'DAM Toren

De A’DAM Toren aan het IJ in Amsterdam, ook wel bekend als de voormalig Shell toren, is in opdracht van aannemer JP van… | »

MOUT

In een paar maanden is de voormalige Euro-bioscoop - in 1912 gebouwd als luxe autosalon - omgetoverd tot een foodhall met… | »

VMRG-lid:
H. Baars BV

JT Bioscoop

Met de komst van de nieuwe JT-bioscoop in Hilversum is één van de grootste en meest geavanceerde bioscopen in Nederland… | »

VMRG-lid:
Intal BV

Restaurant en Leeuwenverblijf Diergaarde Blijdorp

Zowel het leeuwenverblijf als het restaurant zijn Rijksmonumenten die compleet gerenoveerd en aangepast zijn aan de moderne… | »

VMRG-lid:
JM VAN DELFT & ZN

Particuliere woning

De uitdaging en het onderscheidend vermogen van dit ontwerp zocht de architect in de bijzondere elementen en kleine details. Om… | »

Buenos Aires

Op de Kop van de wijk Lombok plaatste Façadis Geveltechniek in de bijzonder vormgegeven buitenschil van het bijzondere… | »

VMRG-lid:
Façadis Groep

MFA de Heerd

In één jaar tijd is in Heerde Oost een nieuwe multifunctionele accommodatie (MFA) gebouwd. Het gebouw huisvest vier… | »

MOUT

In een paar maanden is de voormalige Euro-bioscoop - in 1912 gebouwd als luxe autosalon - omgetoverd tot een foodhall met… | »

VMRG-lid:
H. Baars BV

Particuliere woning

De uitdaging en het onderscheidend vermogen van dit ontwerp zocht de architect in de bijzondere elementen en kleine details. Om… | »

Restaurant en Leeuwenverblijf Diergaarde Blijdorp

Zowel het leeuwenverblijf als het restaurant zijn Rijksmonumenten die compleet gerenoveerd en aangepast zijn aan de moderne… | »

VMRG-lid:
JM VAN DELFT & ZN
«« Terug

Renson 1 van de 1000 meest inspirerende EU-ondernemingen

24-10-17

Renson Screens is er trots op dat het door de London Stock Exchange Group uitgeroepen werd tot 1 van de 1000 meest inspirerende bedrijven van Europa. Hiermee werden onlangs de snelst groeiende en meest dynamische KMO’s in de UK en Europa in de bloemetjes gezet.

 

Renson Screens was één van de 30 Belgische bedrijven die uit de 23 miljoen Europese ondernemingen geselecteerd werden. “Deze prestigieuze erkenning betekent dan ook veel voor ons,” reageert Paul Renson (CEO Renson) fier: “het bewijst dat we met onze focus op innovatie en internationale groei op het juiste spoor zitten. Met meer dan 10% van onze medewerkers op onderzoek en ontwikkeling zijn we zeer toekomstgericht bezig om mensen de best mogelijke binnen- en buitenbeleving te bezorgen op het vlak van ventilatie, zonwering, outdoor living en gevelbekleding. Deze erkenning zie ik als een beloning voor het harde werk van elk van onze 900 medewerkers in de afgelopen jaren.”

 

Om tot dit kransje geselecteerden te kunnen behoren, moesten de ondernemingen op z’n minst continue groeicijfers kunnen voorleggen over de laatste 3 jaar, terwijl ze ook op het vlak van visie en aanpak duidelijk met kop en schouders boven hun concullega’s moesten uitsteken. 1000 bedrijven voldeden aan deze voorwaarden volgens de London Stock Exchange, dat hiermee ook in detail de opportuniteiten en uitdagingen voor Europese KMO’s in kaart bracht en de sectoren en trends beschreef die de toekomst van de Britse en Europese economieën mee zullen bepalen.

 

Als trendsetter in zonwering is Renson met deze erkenning lang niet aan z’n proefstuk toe. Onder de vele innovatieve oplossingen waarmee het in deze sector de laatste paar jaar op de proppen kwam, won de Panovista Max doekzonwering voor hoekramen recent nog de Z&R Awards (NL), German Design Award (DE), Trophée de ‘linnovation d’Equip’baie (FR) en de Iconic Award (DE).

 

Valdis Dombrovskis (Vice-President voor de Euro en Sociale Dialoog): "Europa heeft nood aan meer snelgroeiende en innovatieve ondernemingen. Die zijn de ruggengraat van onze toekomstige economische ontwikkeling en jobcreatie. Net daarom is het één van mijn prioriteiten om deze dynamische KMO’s makkelijker toegang te geven tot financiële middelen om hun groei verder uit te bouwen.”
Xavier Rolet (Chief Executive, London Stock Exchange Group): “Als Europa een duurzame economische toekomst wil, moet het absoluut de motor van z’n economische groei en de enige bron van potentiële jobcreatie blijven steunen. En dat zijn die 23 miljoen KMO’s.”